REBECCA RYDBERG

kaos kaos kaos kaos kaos kaos PARDDDIE | 2008-08-13, 15:42:20

puuh jobbig kväll/natt/morgon/ dag !

igår kom emma och väckte mig elva, vi snacka lite och så . sen åkte hon hem också kom jossan hit runt två , så kom tajten och jocke hit . Så tappade jag lusten för att göra något på kvällen , men jossan gav sig inte , hon släpa upp mig och ttvinga mig göra mig iordning haha x) så kom gustav sanna och calle typ runt 5-6 så då började vi lite smått med förfest . Sen rullade det in mer och mer folk här, till slut var de kaos och alla förstörde typ hela huset, så jävla irriterad nu eftersom jag måste städa, emma & calle sov här, så när jag och calle vaknade va emma borta så gick vi upp ,då hade hon typ plockat undan alla falskor och glas och sånt, de tackar jag för älskling <3. men men jossan kom halv två hämta sina saker, så gick vi upp och började städa uppevåningen , dammsög och plockade skräp överallt fyfan va surt det va. när vi städat hela uppevåningen och ute tröttnade vi så då lagade vi mat, fiskpinnar & makaroner haha, jädra gott vare faktiskt :) så kom tajten, jocke och dennis hit ,så då vare slut städat, dom satt och spela poker ,så kom emma tillbaka efter vart hos frissan men hon gick lika snabbt , aja nu sitter jag här med rasmuss anders oliver tajten jocke dennis och calle . Hoppas på att dom ska gå snart så ja får städa, kan ju säga att allt blev ganska utspårat i går , och det var ju mest tack vare fredrik x2 & ture , vi tackar ...
nu ska ja plocka undan i köket sen blir det nerevåningen vilket ja troligtvis inte ens blir klar med till träningen , men får väl fortsätta efter, idag blir det bar städa träna och va ensam och ta de lugnt , inte humör på och träffa folk alls!
hörs !
bilder från igår kommer väl i nästa inlägg tror jag :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback