REBECCA RYDBERG

TUESDAY | 2015-05-12, 14:33:42

Goderdager!!
Inatt vaknade jag upp X antal gånger, så när klockan ringde 06 snooozade jag fram till 08.40
Sjukaste, men tog mig till Älvsjö och mötte upp Hanna.
Så gick vi till Stockholmsmässan där lillebror och hans UF företag stod med sin monter.
De var en av Sveriges bästa UF företag, gick dock inte vidare till topp 10 men sjukt stolt!!
Vi tog sen en cruise över på Djurgården och myste runt lite.
Sen köpte vi sushi o sallad och åkte till skolan för lunch.
Nu har vi föreläsning och den är SÅ värdelös, jag förstår ingenting.
Det här är första kursen jag verkligen gått på alla föreläsningar men helt enkelt inte fattar ändå.
Ska tokplugga ikväll så jag kommer ikapp för imorgon missar jag föreläsningen...
Aja snart är den över och mina kompisar har sovit sig igenom hela föreläsningen ......
 







Kommentarer
Kommentarer

Trackback