REBECCA RYDBERG

SATURDAY | 2015-05-31, 14:15:45

Hääärliga söndag... eller?
Igår hämtade mormor och morfar upp mig på stationen så åkte vi ut till måns ols i Sala.
Supermysig restaurang precis vid vattnet, tyvärr regnade det dock..
Sen kom mamma och pappa med min solstråle Joline, går inte och beskriva kärleken till den lilla ungen!!
Åt lunchbuffé och sen åkte vi hem till mormor och morfar en stund.
På eftermiddagen åkte vi till Avesta, träffade Linn och lämnade Joline.
Sen en snabb middag innan jag åkte till Rebecca för lite vin och utgång.
Jag mötte upp Johanna och det var kö till både åttan och allstar, har väl aldrig hänt hahah.
Men vi gick in på allstar, gick ner till gamla " lobby" så mycket lobbykänsla där alltså.
Satt mest och pratade och drack drinkar innan vi avslutade innan 02.
Tog en prommis hem, var inte ens läskigt och gå själv för det var ljust och 0 bilar 0 männsikor haha.
Välkommen till Sandviken.
 
Imorse följde jag med mamma och Martin till jobbet, tänkte att jag kunde plugga bättre här.
Första timmarna gick dock mest åt att bara catch up med alla på jobbet och snoka lite.
Lunchade med Martin och sen har jag faktiskt lyckats plugga 2h utan stopp.
Men nu hämtade jag precis min 4 kopp kaffe, kommer aldrig somna ikväll!!
Ska fortsätta plugga innan det blir hemgång för morsdagmidddag :)
Åker tillbaka till Stockholm antingen imorgon eller på tisdag, we´ll see.
Pussss









Kommentarer
Kommentarer

Trackback