REBECCA RYDBERG

MONDAY | 2015-05-12, 00:03:34

Hej fina bloggen.
Känns bra och vara på banan igen och blogga för andra och inte bara för mig själv.
Igår hade jag sjukt svårt och sova igen, det var bara dags och bearbeta igenom allting kände jag.
Så imorse när jag vaknade var jag super trött, men kände mig bättre så tog mig upp.
Åkte till skolan för årets sämsta föreläsning, den var bara weird.
När den var klar så käkade vi lunch på lantis innan vi gick och fixade vår semuppgift.
Jag fattade nada men som tur var fixade min grupp klart den medans jag försökte plugga ikapp.
När den var inskickad så satt vi oss och myste i solen innan det var dags för Dugga.
Den gav 10% av slutbetyget och jag fick 80/100 så det kändes helt okej.
Sen åkte jag hem och lagade godaste middagen och sen har jag bara degat i sängen.
Imorgonbitti ska jag möta upp Hanna i Älvsjö för att kika på Martins UF-mässa.
Dom är en av Sveriges bästa UF- företag, så stolt :)
Nu ska jag krypa till sängs, har fortfarande en bra känsla i kroppen så kommer nog kunna somna.
Pussss


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback