REBECCA RYDBERG

LONG WEEKEND | 2015-05-15, 17:12:04

Goooder dager!!
I onsdags hade jag alltså min fadderintervju, har ingen aning om hur den gick men håller tummarna.
Efter intervjun mötte jag upp Hanna för lite fika och prat innan jag åkte till jobbet. 
Jobbade ett pass fram till 22 sen åkte jaag hem o bytte om för att sedan möta upp Hanna, Kristina och Emelie.
Blev en tidigkväll som avslutades med mys hos Hannie.
 
I torsdags käkade jag och Martin lunch på centralen  sen åkte vi buss till Grisslehamn
Mötte upp mami o papi och åkte båten till Eckerö , käkade mumsigt smörgårsbord.
Sen handlade vi lite i tax-freen och tog lite drinkar innan båten kom tillbaka.
Kom hem och gick igenom mitt gamla rum, det blev så mycket minnen!
Hittade studentmössor, foton, gamla kläder o smycken, så mysigt!!

Igår var det fredag och jag började med brunch på IKEA med mami.
Sen tog vi en sväng till valbo där jag köpte två par Nikeskor på nyöppnade XLbutiken.
Åkte till jobbet och fixade lite innan vi svängde förbi valbo igen för att köpa alkooohol.
Sen åkte vi till Högbo och kollade på min lillebrors bal, det var så mysigt.
Flashbacks från mig egen och han var så stilig!!
Tänk om killarna var så där väluppfostrade varje dag som de var under balen haha sjukt.
Vi tog massa kort och dom verkade ha det super roligt.
Nu ska jag iväg till Nomi och få träffa alla mina tjejer!!










 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback