REBECCA RYDBERG

FÖRRA HELGEN | 2015-05-23, 11:15:04

Hade vinmys med tjejerna på kvällen hemma hos Nomi först sen Jossan.
Vi avslutade kvällen på Charly's hyfsat tidigt, var så sjukt trött!!

Lördag skulle jag åkt till Linköping med mina tjejer och hälsa på Sanna.
Men jag orkade verkligen inte gå upp + skulle jobba dagen efter.
Så åkte upp med pappa och Martin till Högbo och spelade golf istället.
Det var faktiskt roligt och jag saknar o spela när man känner för det.
Åkte sen hem och njöt av solen på balkongen innan mamma skjutsade mig till tåget.

Kom hem vid 19 så bytte om snabbt och åkte till Inka med Sandra och hennes två kompisar.
Vin och utgång var tanken, men efter lite shots så sprang tiden iväg och vi blev trött så jag och Sandra åkte hem till mig och laga mat och sov ist!!

Söndag blev det jobb, gick ganska snabbt men är alltid lite segt och jobba...










Kommentarer
Kommentarer

Trackback