REBECCA RYDBERG

BÄSTA ONSDAGEN | 2015-05-23, 21:06:46

I onsdags hade vi dubbla föreläsningar men vi gick efter 5min på första för den var så sjukt flummig.
Så satt oss och drack kaffe i solen , sen pluggade vi lite innan vi tog lunch.
Efter lunchen fick vi veta svaret på vilka som blev fadder, SÅ glad för som ni redan vet så blev jag fadder:)))
Så det kommer bli en tuff höst med studier men ändå så pepp!!

Föreläsningen var väldigt okoncentrerad för vi var så glada haha och mitt i den får vi tentaresultatet från Marknadsföringen och jag blev godkänd, LYCKA!!!!
Så efter föreläsningen åkte jag och Hanna hem till mig så kom Olivia och Sandra.
Vi drack bubbel och firade den här grymma dagen!!!
Så från 16 så drack vi och vid 23 åkte jag Elinor och Sandra till Cafét och mötte Olivia.
Blev en kort sväng där, det blev riktigt spårat och kvällen slutade med att Olivia och Sandra sov på mitt golv haha..












Kommentarer
Kommentarer

Trackback