REBECCA RYDBERG

UPDATE. | 2015-03-24, 20:34:02

Goder kväll!!
Idag fick jag skäll av min bästaen över bloggandet, and trust me jag tänker på det hela tiden jag med!
Men eftersom jag är världens mest otekniska människa så har jag inte fått de och fungera med bilderna
Har haft en lånetelefon så det har varit lite kaos hehe men idag hjälpte Marcus mig!
Så idag hade jag tänkt och blogga ikapp men det blev en storstädning mellan 12-20.
Sorterat vartenda skåp, låda, dammsugit, torkat golven, tvättat 9 maskiner, bytt sängkläder osv osv.
Det är så rent och fint här nu så jag nästan inte vill hoppa på tåget och åka iväg.
Men nu är det dags för efterlängtat och välförtjän middag.
Imorgon åkte jag på och jobba, pappa kommer och hämtar mig direkt på stationen.
Så bloggandet får hålla sig till på torsdag... men ska även försöka plugga lite så nu får ha lite tålamod hihih:)
För har massa roligt och visa :D
Pusspusssss

Mina finaste ekonomitjejer i lördags♥
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback