REBECCA RYDBERG

THOUGHTS | 2015-03-31, 20:07:38

Vilken berg- och dalbana livet är ibland alltså.
Mitt mood kan verkligen förändras från superbra till svindåligt på bara några sekunder.
Det kan finnas anledningar och det behöver inte alltid finnas anledningar.
Just nu känner jag bara en stor klump i magen, det gör riktigt fysiskt ont.
Jag är down och jag vet inte varför, men vi kanske inte alltid måste ha en anledning?
Eller så är det en spärr i huvudet som inte låter allt komma fram.
Känns som magen vet vad som är fel medans jag inte fattat det i huvudet än.
Men men jag orkar inte med såna här deppkvällar så ska sova så jag vaknar upp tidigt.
Imorgon ska det bli en bättre dag!
Men ibland får man lov att må dåligt, man ska inte skämmas för det utan alla har dåliga dagar.
Den modigaste är den som vågar erkänna att något är fel i den här perfekta världen.


Kommentarer
Kommentarer

Mamma

Puss puss älskar dig <3

2015-04-01 @ 06:14:25
Trackback