REBECCA RYDBERG

ONSDAG MORGON - MOT HOMETOWN | 2015-03-25, 09:36:29

God morgon världens bästa onsdag!!
Klockan är bara 09.30 men jag känner att det här kommer bli en toppen bra dag.
Började dagen på bästa sätt, köpte med mig bagel och kaffe påväg till centralen .
Nu sitter jag på tåget påväg hem till Gävle, Sandviken.
Jag har längtat sen mamma och pappa var och hälsade på att få komma hem och bli lite omhändertagen.
Min plan idag var och bjuda mamsen på bio och gå på Churchstreet men blev andra planer.
Så blir upphämtad på stationen kvart i 11 för att sedan börja ett 10h långt pass på mitt gamla jobb 11...
Jag är dock lite pepp för ska bli skönt och få göra något annat än plugga.
Men så fort jag är klar ikväll så måste jag hinna läsa lite i min marknadsföringsbok.
Den här kursen är den första jag sett fram emot och därmed kommer satsa everything I have on.
Aja nu ska jag kika sista avsnittet på PPL, pussss



 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback