REBECCA RYDBERG

EN PAUS I TENTAPLUGGET | 2015-03-17, 11:41:45

Hej fina bloggen.
Behövde en liten paus i mitt pluggande och därför passar jag självklart på och blogga :)
Jag har faktiskt varit duktig och skrivit alla mina inlägg ifrån Thailand men det fattas lite bilder.
Så efter min tenta på torsdag kommer ni få läsa om min awesome resa i Thailand.
Vi kom hem i fredags och det har varit full fart sen dess, jag är fortfarande lite jetlag.
Vill sova vid 19 men pressar mig till 21-22 och sen vaknar jag alltid 05.00.
Därför är jag redan lite trött nu men det är bara och hålla ut för det är tentavecka..
Jag har faktiskt pluggat otroligt dåligt på min resa och kommer med största sannolikhet därför kugga på torsdag.
Men har 2 dagar till på mig och plugga så det är bara och kämpa på.
Det är mycket inplanerat och den här våren kommer gå läskigt snabbt, men gash så kul det är!
 
Saknar redan värmen 
 


 
 
Kommentarer
Kommentarer

Sanna

"efter min tenta på torsdag" sitter dag in och dag ut och uppdaterar!!! //Besviken kompis

2015-03-23 @ 23:53:49
Trackback