REBECCA RYDBERG

Torsdag- mot PHI PHI | 2015-06-06, 14:43:50

Vaknade upp ganska sent som vanligt, strax före frukosten stängde.
Jag brukar gå upp vid 08 när jag är utomlands men vi har varit supertrötta hela veckan.
iallafall så efter frukosten la vi oss vid poolen och chillade lite, så sköönt och inte fara runt och flänga.
Solade och badade lite innan det var dags att duscha och checka ut.
En bil kom och hämtade oss och tog oss till hamnen där vår båt skulle ta oss till phi phi öarna.
Båtturen tog bara 55min och jag och Johanna sov sött heeeela vägen.
När vi väl kom fram så blev vi hämtade mitt ute i vattnet, det var tidsvatten så det var super lågt.
Vi blev hämtade av en traktor, haha det var verkligen en speciell upplevelse. 

Men när vi väl kom i land så kändes det som ett paradis.
Bara strand, hav, lugn musik, härliga strandkuddar, restauranger osv.
Vi fick välkomstdricka och sen tog vi en drink i baren medans vi väntade på vårt "hus".
Det är svårt och beskriva och ni ska få se lite bilder på hur det ser ut sen.
Ska försöka ta lite bilder för det är verkligen speciellt hur vi bor.
Iallafall så gjorde vi oss lite hemma och sen gick vi och käkade middag på stranden.
Efter det så läste jag för första gången lite ur min redovisningsbok och sen somnade vi tidigt.
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback