REBECCA RYDBERG

SUMMERBURST DAG 2 | 2015-06-14, 17:40:25

Vaknade upp runt lunch och mådde ganska bra!!
Sen skulle jag handla på systemet men blev nekad, hitta bara mitt gamla pass och det har ju gått ut.. Haha bra start.
Mötte sen upp Karin och Cecilia i Vasaparken där vi försde lite i solen,
Sen käkade vi lite mat och åkte hemtill  Karin innan vi tog en taxi till Gärdet.
Dag 2 på summerburst och det var så galet roligt, återigen timmar med dans!!
När de va slut tog vi oss till Soap där vi fortsatte dansa in natten.
Sen gick jag och mötte upp Ellen för att gå till whiteroom, blev nekad där för mitt pass igen haha så surt....
Men vi tog oss till donken , stod i kö i 30min för att köpa mat till Martin sen vänta ytterligare 1h på taxi ute i regnet... 
Men efter en så grym helg spelade det egentligen ingen roll :)
Nu är vi på tåget tillbaka till Sandviken, längtar redan tills jag åker tillbaka :)










Kommentarer
Kommentarer

Trackback