REBECCA RYDBERG

ONSDAG- MED EMMA | 2015-06-06, 14:40:07

Vaknade upp ganska sent så vi sprang till frukosten för att hinna få i oss lite.
Sen tog vi oss till Laem Sing beach som låg bara 10 min från vårt hotell.
Mötte upp min fina och saknade vän Emma som jag inte sett på nästan ett år.
Vi låg och pratade ikapp på stranden, badade massor för det var så klart vatten så jag kunde bada!!
Sen tog jag och Johanna varsin fruitshake på lunchen, såå fräscht!
Så åt vi thaimat igen och jag dog, alltså det var så starkt så jag verkligen höll på och avlida.
Emma fick ropa efter vatten och sen slutade det med att jag fick äta ris utan kyckling haha.

Vi tog oss hem vid 16 för att duscha och fixa oss inför kvällen.
Tänkte åka in till Patong för att shoppa lite men det var tydligen något " helig buddhadag" 
Så allt var stängt och man fick inte servera alkohol förutom på vissa hotell.
Så Emma kom tillbaka till vårt hotell så tog vi en drink på vår " Vanilla skybar"
Supermysigt , drink, bästa vänner och en solnedgång.
Efter drinken tog vi en taxi in till Karon för att käka middag på en av Patriks kompisars restaurang.
Stannade lite fint påvägen för Johanna hade fått solsting och hoppade härligt ur bilen och la en spya mellan restauranger och affärer haha.
Stackarn hon mådde jätte dåligt men vi åkte vidare till restaurangen ändå.
Vi åt lite svensk mat, köttbullar, planka osv.
Sen blev det en tidig kväller efter en toppen dag :)
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback