REBECCA RYDBERG

MIDSOMMAR I OXELÖSUND | 2015-06-21, 23:21:21

Sunday is here, min absolut bästa bloggdag genom de 7år jag haft den här bloggen!
I fredags styde vi minibussen mot Oxelösund, antennen på radion var trasig och de fanns inget uttag för aux.
Så vi fick ju iimprovisera lite underhållning påvägen dit, resan tog ca 4h för vi hade x antal stopp haha.
Men vi öppnade första cidern utanför Gävle sen körde vi allsång, dricklekar osv.
Kom fram stax innan 12 och då hade de flesta redan kommit, vi blev tillslut ca 25pers.
Började med att få goodiebags, med lite smått och gott och ett uppdrag vi skulle ha fram tills efter lunchen.
Jag fick spela döv, sa VA och VAD SA DU, EN GÅNG TILL? hahha men ingen verkade märka det.
 
Sen satt vi tjejer igång med midsommarlunchen, den blev så god och lyckad.
Bästa är när Karin är så full så hon ska skölja köttbullarna istället för färskpotatisen haha
Vi hade tyvärr sämst väder så blev inga lekar men dagen gick så snabbt och de var så roligt ändå.
Efter en härlig lunch med massa snapsvisor och god mat så fortsatte festen.
Dagen gick som sagt super snabbt men den var helt amazing, avslutade på natten med lite korvgrillning.
Sen däckade jag nog först av alla.
Men midsommar är ju lite som nyår , man tror att den ska vara så överskattad.
Men det här året var nog min roligaste midsommar någonsin♥
 












































Kommentarer
Kommentarer

Trackback