REBECCA RYDBERG

MÅNDAG | 2015-06-08, 21:47:58

Måndag, ny vecka nya möjligheter som man brukar säga.
Jag började med att vakna till hög dunka dunka musik, lillebror var taggad på student.
Skjutsade iväg honom till skolan, sen åkte jag hem och tog fram springbandet och pilatesbollen.
Tränade drygt 1h sen dusch och iväg o fixa massa inför Martins student.
Stannade först på IKEA och köpte klädställning och galgar , sen till Gävle så köpte jag ballonger för typ 900kr hahah.
Sen in på Vero Moda, hälsade på Maja och köpte en tröja:)

Sen åkte jag till jobbet och var med på ledningsgrupp och driftgruppsmötet.
Känns så bra och vara tillbaka på jobbet , saknar de!!
Efter 3h på jobbet blev det hem och laga mat , gjorde någon LCHF gratäng, supergott!!
Avslutade dagen med att spela golf med papi!!
Nu ska jag kika klart Beck sen upp tidigt imorgon för jobb.
Puss




Kommentarer
Kommentarer

Trackback