REBECCA RYDBERG

FREDAG -ELDSHOW | 2015-06-06, 14:44:55

Vaknade upp lika sent som vanligt, tog oss till frukosten precis innan stängning.
Här beställde man vad man ville ha så de blev äggröra med bacon mummms.
Sen så tog vi oss ner till stranden och la oss för att äntligen börja pressa lite.
By now brukar jag vara superbrun men har haft problem och bränt mig så inte lyckats få någon färg.
Vi låg som paddor hela dagen, käkade lite lunch och jag åt godaste mangosalladen.
Sen avslutade vi med att ligga lite vid poolen innan vi fixade oss för kvällen.
Tog en longtailbåt in till själva " main" delen av ön för att möta upp 2 av Patriks kompisar.
Vi käkade middag på en fransk/thai restaurang och sen gick jag och Johanna iväg på pedikyr.
Kan vara det värsta jag varit med om, jag skrattade och sprattlade med fötterna konstant.
Jag var så kittlig och tillslut så blev hon så sur så hon höll i foten så hårt med borsten så det gick hål och jag fick ett köttsår.
Så vidrigt ont gjorde det haha, så det var en härlig upplevelse och jag fick fina tår tillslut iallafall!!
Sen mötte vi upp dom andra och gick vidare till en svenskägdbar.
Såg lite eldshow och drack lite drinkar som slutade med att de blev buckets.
Vid 01 så tog vi oss tillbaka till stranden och åkte båt tillbaka.
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback