REBECCA RYDBERG

FÖRSTA JOBBVECKAN- CHECK | 2015-06-18, 20:20:47

Så ointressant och skriva just nu för händer nadaaa...
Jobbat hela veckan, byggt om o fixat massa samt varit sjuk med världens förkylning.
Är på bättringsvägen nu, men imorgon ska jag vara frisk, så äre bara!!
Jag är så pepp på helgen och nästa vecka, nu börjar loooovet.
Ett jobbpass på söndag kvar sen så jäklar är det semester :)
Imorgon styr vi bilen mot Oxelösund för en awesome midsommar :)
Sen på måndag åker jag och min bästa till Kreta för att hälsa på min saknade Evelina ♥
Idag har jag busat massa med Joline som är här över natten. mysiga unge!!
Ska strax packa inför imorgon och sen sovaaaa, 07.00 rullar minibussen iväg :D
Ha en underbar midsommar allihop ♥
 
Det här tjatade jag om förra året , nu har vi äntligen fått de i butiken!!














Kommentarer
Kommentarer

Trackback