REBECCA RYDBERG

BACK HOME | 2015-06-07, 23:09:41

Home sweet home!!
Tillbaka i Sandviken och det känns helt okej.
Tog tåget hem 17.22 , satt vid en gubbe som absolut skulle snacka hela tiden..
Blev upphämtad av lillebror så åkte vi och köpte kinamat, yuummmie.
Sen fick jag massa ärenden av mami och göra imorgon till Martins student, så pepp.
Kan inte förstå att han tar studenten på fredag, kom igen?? när blev han så stor??
Aja sen ska jag få åka till IKEA och köpa lite nya galgar och klädställning haha
Sen jag flyttade så har ju mamma och pappa tagit över mitt rum och i gästrummet får inte mina kläder plats.
Så det var ju gulligt att dom slipper ligga i resväskor hela sommaren....
Aja nu ska jag krypa till sängs, imorgon börjar mitt nya nyttiga liv btw haha får se hur det går.
Men efter den här våren kan det verkligen behövas.
Puss och godnatt



 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback