REBECCA RYDBERG

FRIDAY♥ | 2015-07-07, 01:35:52

Torsdagmorgon vaknade jag upp och fick skjuts till tåget.
Så sjukt jäkla trött på att åka tåg alltså haha men just nu är de mycket resor fram och tillbaka.
Mamma hämtade upp mig så åkte vi ner på stan och käkade lunch.
Sen la vi oss på baksidan och åt glass och solade innan jag skulle iväg till jobbet.
Jobbade ett kort härligt kvällspass sen hem så drack jag rosé med mami o papi på balkongen.
Sen på fredagen så blev det jobb 06-16 och sen iväg till Stockholm igen.
Mötte upp min fina Emelie så tog vi oss till Josefina och mötte upp Micke och David.
Dom beställde mat och David beställde roligaste  och dryaste planksteken jag sett haha.
Drack massa rosé i solen och sen avslutade vi kvällen på Göta källare.
Avskyr det stället, det är så hemskt!
Men vi hade en superolig kväll iallafall :)














Kommentarer
Kommentarer

Trackback