REBECCA RYDBERG

FRÅN BIOMYS TILL SHOTS | 2015-07-20, 23:18:51

Lördagmorgon vaknade jag upp rååååbakis, kände mig nästan full fortfarande.
Satt mig på pendeln och åkte till hotellet där alla tjejer var bakis och glada.
Vi packade ihop våra saker och åkte till centralen, sa hejdå till alla och syster hann lägga 4 spyor.
Snacka om bra bevis på en bra kväll haha.
Jag åkte hem och sov tills Hanna kom och väckte mig vid 17, trött tjej!!
Mamma och pappa kom förbi med min sista packning så nu är hela lägenheten full med kläder.
Jag och Hanna gick och handlade på ICA här som hade byggt ut och blivit super frääsch, nöjd tjej.
Sen lagade vi middag så kom Olivia och Sandra över, supermysigt!
Planen var middag och bio, så Ellinor kom vid 22 men planen förändrades.

23.00 bestämde vi oss för att istället ta fram bacardin och börja shotta.
Så vi körde en förfest här innan vi drog till Spit och mötte upp lite SU folk, så rolig kväll.
Dom fortsätte på fest till ca 7-8 på morgonen, jag gav upp vid 03.
Sen söndag och måndag har jag legat i min säng ,vaknat och ätit sen bara sovit sovit.
Tog en fika med Hanna idag efter hennes jobb och det är ungefär allt jag orkat med.
Imorgon blir det städa, rensa ut och planera lite hur jag vill göra om lägenhten.
Sen tänkte jag hinna med en sväng förbi gymmet, woops kommer det hända? we will seee











Kommentarer
Kommentarer

Trackback