REBECCA RYDBERG

ILSKA MOT FÖRÄLDRAR SOM RESER | 2015-01-30, 11:34:08

Dagens ilska.
Kan vara för att jag är sjukt bakis , sovit 2-3h , för Maja pushat mig att man blir arg på sånt här eller helt enkelt.
Men folk som reser med barn, låter dom springa fritt i tunnelbanan och springa in i en 1000ggr och låta barnen gå själv i en smal trappa med ca 50 människor bakom på T-centralen:
Nej dom kan träna på att gå hemma, snälla!!

Sen när man reser med barn på tåg, då kanske man ska kosta på sig en platsbiljett så man vet att man har någonstans o sitta.
Jag hade fönsterplats med bord åkandes åt rätt håll.
Nu sitter jag bakåt och säte i gången, dom hade byggt upp ett revir på min plats.
Och dum som jag är så säger jag inte till, så bytt plats 3ggr redan och vi har 3 stopp kvar... Men nästa gång någon kommer struntar jag i att det är ett barn som sitter där för det är min plats!
Så patents, boka en fuckin platsbiljett till era barn om ni vill sitta!


Kommentarer
Kommentarer

Trackback