REBECCA RYDBERG

GODNATT MÅNDAG | 2015-01-26, 20:07:00

Lyckades inte vända den här kassa måndagen till något positivt...
Blev iallafall en promenix till Fridhemsplan för att kolla upp mina problems med mina tänder.
Så idag har jag för första gråtit hos en läkare, fyfan i helvete vad ont det gjorde.
Skrapade bort tandsten som hade åkt ner i tandköttet och bildat inflammation.
Höll på i 30min och tårarna bara rann, och höll på o svimma av allt blod, har för iövrigt fortfarande jävligt ont.
Så nu är tanken att tigga till mig en eltandborste av mamma när jag kommer hem nästa helg.
Sen har jag köpt plackers och ny tandkräm, ska börja borsta 4ggr per dag.
Allt för att aldrig mer behöva göra det där igen.
Som grädde på moset så betalade jag alltså 700kr för denna härliga upplevelse.
 
Aja slutgnällt, stannade och handlade på en ny affär påväg hem.
Nu handlat i ca 6 olika ICA butiker men hittar ingen jag gillar.
Men men sen plockade jag ut mina glasögon, galet vilken skillnad jag ser med dom,
Nu har jag precis stortädat min lägenhet och förberett min tvätt tills imorgon.
Så håller vi tjejer på och planerar Gotland 2015, love it! ♥
Dags för middag och sova, köpte med mig färdig sushi från ICA, mums!!
Imorgon ska jag straffa mig själv och gå upp 06.30 bara för att hinna plugga innan min grupp ska ses.
Pusss & Godnatt, nu hoppas vi på en bättre morgondag!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback