REBECCA RYDBERG

BLÖDIG FREDAG | 2015-01-23, 18:43:52

Alltså jag så läskigt blödig
Jag gråter kanske till 4/5 tv-program , verkligen gråter och känner deras sorg.
Kan ju inte vara normalt på en fläck??
Antingen är jag en väldigt emotionall som person eller så är ja bara blödig!
De värsta är att det inte är filmer utan det är typ " Masterchef""lyxfällan""Wives of Beverly hills" 
Hehe aja de va de som kom upp på min hjärna denna fredag.

Idag vad de föreläsningar 09-13 , hade som tur var med mig datorn idag, så skönt!!
Blev en god lunch på skolan, kostade dock 82kr(?) måste börja göra matlåda!!
Men det var mysigt, vi börjar bli ett roligt gäng!

Kom hem senare o skulle gå på stan o shoppa o sen läsa klart en bok.
Somnade o vaknade super sent.
Så nu har jag ätit och ska städa.
Sen ner på stan för en drink med Emma, supermys!

Skönaste killen satt o kollade tennis under hela föreläsningen.
Varför går man ens dit??


Kommentarer
Kommentarer

Trackback