REBECCA RYDBERG

BAD MONDAY.. SO BAD | 2015-01-26, 14:05:15

Vilken fail måndag det blevi dag alltså, ingen bra start på veckan!!
Började med att jag inte kunde somna igår, kanske somnade efter 03.00
Vilket gjorde att jag stängde av när klockan ringde vid 07 imorse och istället vaknade efter 10
Gick upp och diskade och städade i köket och badrummet sen skulle jag börja måla.
Gud så tråkigt det är att måla... när jag nästa nästan var klar med ena väggen så hände det mest underbara.
Sparkade ut målarfärgsburken på golvet och mattan...
Efter det så var det 30 min panik för att hinna städa och göra rent på golvet innan det torkade.
Slutade med att jag kastade mattan, kökshandukarna och allt i en svart plastpåse.
Skrubbade rent, sen stängde jag dörren och nu vill jag inte vistas i köket mer.

Så det var en sån där härlig start på morgonen...
Sen skulle jag äta nyttigt och lätt idag, soppa och sallad.
För har börjat blivit så uppsvälld i magen av all pasta osv men efter den där incidenten.
Så värmde jag på en matlåda med pasta för att det skulle gå  snabbt...
Menmen så nu är klockan 14.00 och jag har inte fått något vettigt gjort alls.
8/h dag ska man plugga så det blir en lång kväll idag.
Nu blir det fix och lite mer städning för sen ska jag iväg till Tandläkaren.
Har råkat ut för något som trolikgtvis är " tandlossning" fräsigt ord.
Wish me luck the rest of this monday...
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback