REBECCA RYDBERG

TENTAFIRANDE | 2015-02-20, 13:56:43

Goder dager!
I onsdags var det alltså tentadag, jag vaknade upp med sjukaste magonten.
Ångesten över att jag inte pluggat tidigare osv ni vet hur det är.
Men åkte iväg för att rensa tankarna, ( HJÄLP) åkte och ville shoppa(?)
Hahah som tur var så hittade jag inget men det var skönt och tänka på något annat än tentan.
Så efter de åkte jag och mötte upp alla på skolan för lite förberedelser och så på skolan.
Tentan var svår, vi fick riktigt svåra begrepp men jag var klar efter 3h och de kändes helt okej.
Åkte hem och bytte om sen körde vi tentapub i smedjan med alla fina mikronomer och faddrar :)
Kul kväll med massa karioke såklart, som sedan avslutades på whiteroom.
Vi var väl där till efter 04 då firade vi tentan en sista gång med donken mat!
Sen fick vi något infall och drog på efterfest där vi festade till 07.30 innan vi somnade.
Galen kväll/natt/morgon!


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback