REBECCA RYDBERG

MYSDAG PÅ STAN | 2015-02-21, 21:54:31

Blev inge plugg alls såklart ...
Tog mig till time och skickade iväg mitt Nellypaket plus hämtade ut ett paket mamma skickat.
Det var en liten present från Dubai, vykort från Emma, solkräm till thai och ett presentkort på valfri hår/massage/skönhetsbehandling , så nice ❤️

Sen handlade jag på ICA och gick hem för jag blev alldeles yr..
Låg i sängen o tyckte synd om mig själv tills Evve ringde så tog jag mig ner på stan för lite shopping och mys med henne!!
Vi gick till Fridays tillsammans med Isabelle för lite mat och god dricka.

Sen åkte jag hem och har legat i sängläge sen dess typ...
Nu väntar jag på min Hannabanana för imorgon , tidigt som satan ska vi iväg på kryssning!!
SÅ pepp!

Fina underkläder från VS som mamma köpt :)
Jag köpte 2 tröjor från Zara men ska byta den andra.
Toooooo THAILAND från H&M :)












Kommentarer
Kommentarer

Trackback