REBECCA RYDBERG

MÅNDAG OCH TISDAG | 2015-02-12, 22:40:13

Nu var det ett tag sedan jag skrev här mina vänner!
Så veckan började i måndags med att vi förberedde ett spex till finsittningen.
Vi var 2 från varje grupp som blev utvalda av Generalerna så det blev jag och Hanna såklart!!
Spelade in en film, skrev en låttext samt gjorde en dans.
Sen så var det dags för sista tävlingen i fadderiet, självklart vann grodorna!!!
Efter det satt jag kvar i skolan och pluggade tills jag höll på och somna.
Köpte med indisk mat och åkte hem och bara myste!
 
Tisdag så var det grupparbete på morgonen, skrev klart vår uppsats och presentation.
Efter det så åkte jag till stan och mötte upp Majen, gick på en super god asia buffé.
Sen gav vi oss ut på klänningsjakt till mig , alltid lika bra ute i tid!!
Vi lyckades iallafall hitta en som jag blev hyffsat nöjd med, svart och enkel!
Så åkte hem och storstädade lägenheten samt hade tvättid.
Sen vid 19 så slutade Emelie sitt jobb så då möttes vi upp på Soapbar för vin och mys.
Blev självklart massa ICAsnack som fick mig och sakna mitt jobb igen!!
Eller att jobba, inte mitt jobb.
Blev en galen kväll men en jävligt dålig snefylla... vi som bara skulle ta ett glas vin satt och shottade!!

Vi vann så vi fick goodiebags!!






Kommentarer
Kommentarer

Trackback