REBECCA RYDBERG

FRIDAY | 2015-02-20, 13:59:56

Vi vakande upp lite halvslitna och missade introt på nya kursen , men de var väntat.
Beställde hem MAX mat online, sjukaste jag hört men sjukt gott haha!
Började dock må skit efter det så jag och Hanna åkte hem och jag somnade bums.
Sov fram och tillbaka från det att jag kom hem tills imorse vid 9.
Hade föreläsning 9-14 idag men jag mådde så jävla dåligt så blev en hemmadag idag...
Sitter dock och försöker läsa ikapp föreläsningarna osv lite nu så jag inte hamnar efter.
I eftermiddag ska jag iväg och fixa mina naglar igen, wiiiie
Varit utan i 2 veckor och det har varit pyskigt hemskt...
Sen blir det iallafall bio med Majen, myyyys fredag!♥

Glömde lägga i förra inlägget, Marcus och Daniel försökte göra fina roser på donken!!!
 


Kommentarer
Kommentarer

Trackback