REBECCA RYDBERG

FINSITTNING | 2015-02-12, 22:41:40

Vaknade upp riktigt bakis igår, så dåligt planerat eftersom det var finsittning....
Men men låg och sov tills jag mötte upp Maja vid bussen så gick vi o handla lunch.
Vi gjorde megagod lunch, sallad med pasta,kyckling,halloumi, svamp och massa mums.
Sen tog vi en promme och hämtade ut mitt Nellypaket och sen till systemet.
Efter det var det dags för fixx, så kom Hanna, Frida och Jennie :)
Vid 16 så begav vi oss mot förfesten hos vår fadder Martin, hann inte va där så länge men :)
Sen gick vi till karolinska, började med foto och fördrink.
Sen var det bordsplacering och jag var väl inte supernöjd men några roliga.
Middagen var väldigt lång, maten sådär men underhållningen superkul!!
Min fina vän Hanna blev årets kvinnliga mikronom, so proooooud.
Däremot så vann inte vår grupp... Vi kom på en stark andra plats men jäklar vad surt och orättvist de var.
Vi har vunnit 4/5 tävlingar!!
Så efter middagen firade vi loss på dansgolvet och ramlade hem nån gång vid 04....
Mina bästa grodor ❤️

Alla faddrar ❤️
Spexgruppen( generalbarnen)











 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback