REBECCA RYDBERG

WORST DAY EVER | 2015-04-16, 21:02:53

Gårdagen gårdagen, jag avlider.
Började med att jag sov till typ 11 , somnade inte förens vid 3-4
Sen tog jag mig ut och hämtade ut ett paket och köpte med muffins och tog mig till skolan.
Blev kaffe och muffins i solen med Hanna innan vi åkte till vårt seminarie.
Hade redovisning av projektarbetet och det gick väl bra, hatar viktighetspettrar bara.
Sen hem snabb fixx och sen iväg till Emelie för middag med henne och Micke.
Mysigt och super gott som slutade med massa vin och prat.
Vi tog oss sen till soapbar för shots, drinkar och bubbel det blev en galen kväll.
Och med tanke på hur emotionell jag har varit senaste veckan så visste jag att det skulle bli kaos.
Och det blev det... rejält!
Jag har nu skämhatten och ångestbyxorna på och funderar på varför jag dricker alkohol.
Känslor man brukar lyckas gömma och tränga bort lyckas på ett väldigt fint sätt komma upp när jag dricker.
Kvällen slutadei allafall med att vi åkte hem, jag tog en taxi till Huddinge och väckte Hanna.

Imorse var hon världens ängel, jag vaknade upp med sjukste bakfyllan och ångest från helvete.
Där stod hon med kaffe och frukost redo, guldvärt!!
Så jaaa jag kan fortfarande inte släppa hur jävla spårad jag var men i knew it was coming sometime.
Idag har det blivit projektarbete i skolan och sen storstädning och storhandling här hemma.
Började även planera lite inför min systers bröllop som är i augusti, spännande!
Nu ska jag sova, idag är första gången på länge jag känner mig trött och hoppas därför på att få sova tidigt.
Sen vill jag ha tillbaka min aptit också så jag slipper känna mig yr konstant.
Ni märker ju ,det är gnäll gnäll och mera gnäll så därför är de bra att bloggen är låst.








 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback