REBECCA RYDBERG

SATURDAY | 2015-04-18, 21:14:12

Hej fina lördagskväll!!
Igår mötte jag upp Karin för lite mat och drinkar på fridays, så mumsigt.
Sen gick vi vidare till the place of crime, Soap.
Blev lite vin och lite drinkar sen massa dans och roligt med några kompisar från skolan.
Karin började jobba 06 men höll ut fram till 02.30 vilket var sjukt haha men duktigt :)
Precis innan Soap stängde så kom Hanna och sa hej innan hon gick vidare.
Så jag drog med Ellen och hennes kompisar till Solli och dansade det sista.
Jag hade en toppen kväll och blev knappt full vilket gjorde det ännu bättre haha.
 
Imorse vaknade jag upp hyffsat pigg vid 10 , sprang ner till affären och handlade lite.
Ställde mig sen och gjorde en grym brunch och vid 11 ramlade Hanna in :)
Åt massa mums och pratade igenom gårdagen innan vi tog oss till Uppsala.
Fixade valborgkort, så pepp!! 
Sen passade vi också på att ta del av " gratis glass dagen" hehe 
Hoppade på tåget tillbaka och gick hem till mig och käkade lite rester.
Sen tog vi oss till hötorget för att gå på bio, såg fast and the furious 7, vilken grym film.
Grät och skrattade hela filmen igenom, såååååå bra film!
Nu ska jag krypa till sängs för imorgon är det späckat schema(pluggochstäddag)
Puss och godnatt♥
Kommentarer
Kommentarer

Trackback