REBECCA RYDBERG

LÖRDAG | 2015-04-26, 19:46:37

Efter tre grymma dagar med massa blandade känslor så var det lördag och dags för jobb.
Mamma och pappa kom hem till mig och tyckte de va så äckligt så de satt igång och städa haha
Sen skjutsade dom mig till jobbet , dagen gick så fruktansvärt långsamt...

Efter jobbet skyndade jag mig hem och tog mig till Karin för att fira henne och Maja som fyllt år. 
Passade på och FaceTime med min älskade vän som flyttat till Kreta!!
Super trevlig och mysig kväll som ledde till att jag följde med ut fast Jag inte skulle haha
Gick till Cafét och det var väl helt ok men inte superkul.
Sen tryckte vi i oss donken och jag mötte upp Sandra så åkte vi hem till mig för och sova.
Så en timme senare ramlade även Hanna in, haha så mysigt!!









Kommentarer
Kommentarer

Trackback