REBECCA RYDBERG

ICADAGARNA2015 | 2015-04-26, 19:39:14

Torsdag vaknade vi upp med huvudvärk och illamående.
Dom fixade lunch men jag kunde inte äta en bit, tog ist en dusch och fixade mig o åkte ut till Globen för och möta Mamma.
Fick tillbaka aptiten och käkade massa på matmässan sen var vi med på ICAdagarna, jag somnade efter 30min så mamma tog med mig till hotellet så tog jag en powernap.

Sen blev det vin i lobbyn för alla andra och pepsi för mig.
Sen mötte jag upp Emelie som var där och fick stipendie så vi fixade oss hos mig och sen mötte vi upp mina päron och kusin för middag.
Första gången bordsplaceringen funkade och jag hade ett trattbord Så blev att underhålla sig med vin ist.
När ICA tackade av " ICAstig" så började alla typ böla inklusive han, haha det är så ICAkärlek!!
Det var en bra kväll som slutade med massa dans och champagne med Emelie och Ronja.












Kommentarer
Kommentarer

Trackback