REBECCA RYDBERG

EN BÄTTRE TISDAG | 2015-04-21, 23:46:41

Tisdag och jag började med att sova lite för länge, var så sjukt trött...
Men köpte en kaffe o åkte till skolan och gjorde klart projektarbetet med Hanna och Fredrik, så skönt!!
Sen blev det sallad ute i solen innan vi gick in för och gräva ner oss i böckerna.
Jag planerade dock massa annat roligt , min syster gifter sig ju i sommar och det är så sjukt stort!!

Efter några timmars plugg tog vi en kaffepaus i solen innan vi gick in och fortsatte.
Sen körde vi någon timme till innan vi köpte fika och gick ut.
Hahah svårt och plugga när det är fint väder.... Så blev massa gofika ist!!

Vid 18 packade vi ihop och tog oss till Mörby C där vi mötte upp Ellen , Frida och Madde för tacoskväll.
Supermysig kväll som avslutades med massa prat och mer gofika(kladdis)

Nu har jag precis kommit hem till min äckliga lägenhet, vill inte ens vara här.
Massa disk, mat, tvätt och trasiga lampor haha
Orkar inte ta tag i det heller... Men imorgon blir det tidig uppstigning , först en promme to clear My head och sen städning.

Så galet, jag kan inte vara själv då hamnar jag i min bubbla igen men efter en heldag med massa folk så behöver jag bara clear My head.
Aja på torsdag får jag träffa mamma och pappa och det ska bli så fruktansvärt skönt!!





Kommentarer
Kommentarer

Trackback