REBECCA RYDBERG

TACK HINGHAM♥ | 2014-09-15, 13:37:02

När jag vaknade upp på fredagen så gjorde hela kroppen ont, jag skulle inte få träffa mina 3 hjärtan nå mer.
Thea hade åkt iväg på camp och Kalle hade åkt iväg på segling.
Det var super svårt och inse att dagarna redan var borta , men det hade varit sjukt bra dagar.
Så avslutade sista dagen med att åka på brunch med Andreas innan mitt flyg gick.
Sa hejdå till deras nya nanny som förövrigt var världens gulligaste tjej!
Plockade upp honom så åkte vi till Stars som ligger vid Hingham stranden.
Dit gick vi med familjen för middag och med mina tjejkompisar för drinkar och bakisbrunch!

Denna gång blev det iallafall en mysig sista brunch med Andreas, jag frossade i onyttigheter!!
Blev en supermysig förmiddag och kul och få umgås lite med Andreas.
Vi åkte hem till huset en sväng så jag hann träffa hans bästa kompis Cotter också.
Hängde med dom nån timme innan det var dags att säga hejdå och åka till flygplatsen.
Så med gråten i halsen så lämnade jag Hingham ännu en gång.

 

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback