REBECCA RYDBERG

HINGHAM DAY 2 | 2014-09-15, 13:21:20

På onsdagen så var Andreas äntligen ledig så jag fick träffa honom också!!
Eller ja ledig och ledig, han blev sparkad efter 3 dagar på sitt sommarjobb, haha så söt!
Så jag åkte iväg på lunch med Andreas, Kalle och Andreas kompis Tucker.
Mysigaste är ju att alla deras kompisar också saknat en!

Så vi åkte till Norwell och åt lunch innan killarnas segling.
Sen skjutsade jag ner alla till båtklubben för Kalles segling så jag hängde där tills jag skulle hämta Thea.
Så plockade upp Thea på camp och då skulle hon på playdate så skjutsade iväg henne.
Så åkte jag tillbaka till båklubben och hämtade Kalle så tog vi oss ner till mitt favvoställe.
Nona´s homemade icecream, jag fick min delicious coffee oreo glass :)

Sen blev Thea ledsen så åkte och hämtade henne så lekte vi hela eftermiddagen ute med killarna.
Gofisen fick mitt hjärta att brista typ, hon var så besviken att jag bara skulle stanna 2 dagar till...
Men såg till och tillbringa hela dagen med henne innan middagen, då fixade grabbarna köttet, 
medan jag och Thea fixade vitlöksbröden.
Blev en mysig middag med killarnas kompisar och Lisa som kom hem från jobbet.

 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback