REBECCA RYDBERG

HINGHAM | 2014-09-15, 13:09:45

På måndagen så gick flyget mot mitt älskade Boston, ryser bara att skriva om det!!
Fick dock ingen vidare bra start, fick böter i tullen för jag inte hade pengar ..
Sen så blev de storm och jag åkte fel som vanligt när man ska ut från Logan.
 
På tisdagsmorgonen så ringde jag till barnen så tidigt jag vågade, Andreas var och jobbade ( stora killen) , sen Kalle sov så jag pratade med nya nannyn och Thea.
Emotionell som man är så grät jag av att bara prata med henne, förstå att jag inte hört den energiknippens röst på ett år nästan??
 
Hon stack iväg på camp och jag åkte och sa hej till Kalle innan hans sommarskola.
Passade på att inta mitt favoritställe Marshalls samt bara åka runt och andas in Hingham luften.
 
Sen vid lunch kom Kalle hem så åkte vi och åt lunch på Chipotle och myste innan jag skjutsade honom till seglingen och den härliga båtklubben som jag spenderade X antal timmar på.
 
Nån timme senare åkte jag hem och mötte mitt andra hjärta, obeskrivligt hur underbart det kändes och få krama om min gobit!!
Vi bestämde oss för att ta vara på tiden så vi åkte ner och badade och lekte vid båtklubben och sen hem till huset för vattenkrig och lek med killarna innan Lisa kom hem.

Var så mysigt och få träffa henne igen, som en extra mamma och en bästavän som man kan prata om allt med.
Vi bestämde oss för att åka iväg till båtklubben för middag vid solnedgången.
Min absoluta favoritställe måste vara Hingham Yachtclub by night, så himla fint.
Tyvärr så hade jag inge batteri kvar i telefon efter att Thea filmat sig själv hela dagen så har inga bilder.
Men det var en perfekt kväll som avslutades hemma i huset med massa kvällsprat.
Kändes verkligen som om jag bodde här igen♥
 




 


Kommentarer
Kommentarer

Trackback