REBECCA RYDBERG

NEW WEEK | 2014-10-27, 20:56:59

God kväll måndag!
Jag hade en topnotch helg denna gång!!
Startade helgen med en mysig och god middag på Allstar med Nomi, mamma , pappa och Mia.
Det blev massa gott och äta och dricka, och vi blev kvar till stängning. 

Lördagen blev det en sväng till Valbo med Nomi för alkohol och klädinhandling:)
Sen stressa hem och fixa sig innan jag åkte med la familia till gävle för att jobba på Brynäsmatchen.

Skulle med på middag med alla ICA-handlare sen men valde att åka hem till mina fina tjejer!
Så blev en förfest hos Evelina och sen utgång på det :)

Avslutade sen min fina helg med att kika innebandy i Gävle med Hanna och Nomi !

Idag är det måndag och ny vecka, kände för att skriva om min grymma helg eftersom den här måndagen startade i kaos och tårar. 
Ibland klarar man inte pressen helt enkelt!!

Men nu ska jag gråta av en helt annan anledning, tillsammans mot cancer på sjuan 💗



Kommentarer
Kommentarer

Trackback