REBECCA RYDBERG

VECKAN | 2014-05-11, 22:45:05


Har egentligen ingenting och blogga om but here we go!!
I veckan så var jag hos Matilda och klippte mig så nu är de lite kortare men mycket fräschare :)
Sen har jag jobbat på , var ner på mässa i Stockholm i torsdags.
Var roligt och fick 3 stora goodiebags med mat och godis haha!
Sen åkte jag och mami till Avesta för att hälsa på Linn och sötnosen Joline!!

Sen var jag barnvakt i onsdags supermysigt!!
Var med Amanda på simning:)

Helgen har jag jobbat och pluggat lite, har prov imorgon men är sjukt oförberedd.
Jag har typ gett upp för jag känner mig bara klar med det här, ska bli SÅ skönt och inte jobba och plugga varje dag.

Det var min jobbhelg också men blev sjuk lördag, pinade igenom lördagen med lite glass som medicin sen idag kände jag verkligen att jag var tvungen att vara hemma för att klara av och åka på BLUn. Och tur var de för mår bättre nu!!







Kommentarer
Kommentarer

Trackback