REBECCA RYDBERG

TORSDAG | 2014-05-22, 21:19:07

Imorse blev det ut och springa för gymmet var stängt, fyfan vad otränad jag är!!
Tänkte gå på Yoga också men var helt slut så vi gick och gotta frukost istället.

Resten av dagen har tillbringats sovandes i solen, skuggan, poolen, marken och överallt i princip!!
Har ätit ihjäl mig också, börjar känna mig upplåst efter all mat man får när det är ett all-inklusive hotell.

Men annars har det varit en mysig och lugn dag, läste ut min sista bok så nu vet jag inte vad jag ska roa mig med.

Nu på kvällen har jag kollat igenom massa aktiviteter på varje ställe jag och Maja ska till på vår roadtrip samtsiigt som vi bokat lite hotell. Om 26 dagar bär det av mot staterna 😍



Fick precis sötaste bilden på min fina älskling från systeryster❤️



Kommentarer
Kommentarer

Trackback