REBECCA RYDBERG

THE PERFECT SUMMER DAY☀️ | 2014-06-10, 20:34:52

Idag kan jag nog säga att jag haft bästa dagen på så sjukt jäkla längre!!
Hela dagen har varit så perfect!!
Och det känns skönt att jag fick en sån här dag innan jag lämnat landet lagomt i 5 veckor.

Började med att sova enda till 09.00, sen hämtade jag upp min bästa Johanna för lite summerburstshopping. 
Ingen ide och visa vad jag köpte för då skriker mami men fick en super fin midsommarklänning som mamma var snäll och betalade ❤️

Efter lite shopping så åt vi på Ikea, mummma!!
Sen bestämde vi oss för att ta vara på det perfekta vädret så åkte till Hedåsen där vi chillade med Carro och Vickan :)
Avslutade eftermiddagen med ett dopp i poolen hemma hos Filip.

Sen avslutade jag denna dag med middag på travinn med la familia och sen en tur på vattenskotern!!
SJUKT roligt 😃






Kommentarer
Kommentarer

Trackback