REBECCA RYDBERG

ONSDAG- LAST DAY IN HOUSTON | 2014-06-26, 06:00:01

Dag 3 i USA och jag vaknade fortfarande innan 06.00.
Lät Maja sova till 09 sen åkte vi till Hertz och hämtade upp vår bil.
Här kom vårt kaos nummer 2, vilket kan ha varit mina värsta 1-2h på sjukt länge.
Vi fick fel bil och fick bråka med den stackars människan tills vi kom till en lösning!

Efter det så åkte vi till mina andra två amerikanska kärlekar i livet, först en god lunch på Panera Bread och sen shopping på TJmaxx.
Köpte bebiskläder från Ralph Lauren till mini och Iphoneskal till mig.

Eftermiddagen tillbringades på Ikea där vi letade lite svenskt till Midsommar. Vi hittade lite smått och gott. Fanns mycket mer här än på Ikea i Boston!!
Vi avslutade onsdagkvällen med världens bästa bio, " The fault in our stars".
Grät 80% av filmen , den var så SJUKT bra!!

En pinsam händelse innan vi hittade rätt salong på bion var när vi klampar in och högljutt pratar och letar efter en bra plats. Märker att de är mörkt i rummet och tyst så vi sätter oss ner.
Märker att filmen börjat och det är fel film.
Vi vågar inte gå ut så sitter kvar i ca 5min innan vi springer ut skrattandes!



Majas medium vs min small( make no sense)




Kommentarer
Kommentarer

matilda

åh jag saknar dig med!!! hoppas ni har det super <3

2014-06-27 @ 21:28:12
URL: http://matiildanyman.blogg.se
Trackback