REBECCA RYDBERG

VÅRSOLEN! | 2014-02-20, 21:40:14

Den här veckan har varit en utav mina tröttveckor som jag brukar få när det blir för mycket jobb och för lite sömn.
Så enda träningen som blivit av var i tisdags när jag var ledig, då åkte jag in på mitt PT pass 09.30
Kommer dö om 1 månad när jag inte har henne längre, går så mycket bättre och träna!!
Vi körde kondition och jag  höll på spy, hon svarade bra att " det finns en papperskorg där om du behöver"
Haha så det var bara att köra på!!
Efter det åkte jag en snabbis till jobbet och fixade lite.

Sen hem och duscha och iväg på lunchdejt med min bästa Johanna ♥
Sallad på Wayne´s i det vackra vårvädret, solen lyste på rejält bra :)
Sen var vi vuxna och duktiga så vi tankade bilen, tvättade bilen, köpte städgrejer och handlade!!
På eftermiddagen kom jag tillbaka till lägenheten så började jag storstäda.
Lägenheten är nu ren och fin :)

Igår blev jag bjuden på mat hemma hos mami och idag lånade hon min lägenhet.
Dom håller på och tapetserar och lägger golv hemma så hon gömde sig här.
När jag kom hem från jobbet så hade hon iallafall bäddat rent i min säng, tvättat min matta och plockat bort min disk.
Bästa mami!!
Sen märkte jag 1h senare att en efterlängtat vas som jag tittat på men som var för dyr stod på mitt bord.
Bortskäääämd av mammsen♥
Sommarens penisglass!!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback