REBECCA RYDBERG

UPDATE | 2014-02-09, 17:18:54

Då var det söndag igen då, dagarna och veckorna bara springer förbi.
Jag är super stressad över BLUn då det gick skit förra gången , men får ändå inte för mig att plugga.
Det har gått 2 veckor sedan seminariumet, och jag har inte börjat med en enda uppgift.
Nu får det bli ändring på det, och nu har jag skrivit det här så då har jag lite press på mig!!
Men annars så har jag lyckats komma igång med träningen iallafall, tränade 3 ggr den här veckan.
Vilket är mitt mål nu i början.
Körde bodyjam på första passet, så sjukt roligt, det är dansinspirerat.
Sedan körde jag ett styrkepass med min PT och de sista passet var ett rent konditionspass.

Så vad har annars hänt i januari och februari so far??
Det har varit mycket fest, såklaaart.
När man jobbar hela helgerna så är det så skönt och slappna av och ut och festa med mina bästa tjejer!!
Jag har ju också hunnit flytta som jag skrivit om tidigare, nu bor jag mittemot krogen kan man säga hahah
Perfekt läge för mig så att säga.
Nu ska jag strax upp och hoppa efter legat bakis i sängen hela dagen.
Blir att bädda rent i sängen för haft tvättstugan idag, sen städa och efter de tacomys hemma med familjen♥
Imorgon är det måndag och jag går in i en 6dagarsvecka... hatar att jobba helg!!
Dock så ska jag iväg på "äventyr "i Uppsala på fredag, mer om det senare.


Det här är från löningshelgen i januari då vi firade Eric och Frida som fyllde 21år :)

På min lediga dag hade jag lunchmys med Johanna- sushiiiii /
Sen fredagen var Linn hemma så åt vi 3rätters på livingroom.


Melodiefestivalmys med vin hemma hos Evelina förra lördagen och innan det åt jag god tvårätters med Johanna, Eric  och Pontus på Mulligans :)

Kvällen avslutades på lobby, alla hade galet roligt och det var nog roligaste kvällen på länge!!

På min lediga tisdag så hade jag först en mysig brunch i min lägenhet med Karin.
Sen kom Johanna förbi på lunch och kvällen spenderades med mina australientjejer!!
Fick fina 20års presenter från Australiiiia
 

I veckan var jag på ATG kick off på Solvalla, fick veta massa inför kommande året.
Var häftigt och vara på Solvalla och kolla på v86!!
 

Igår så åkte hela familjen ner till Stockholm för att fira mitt söta kusinbarn Alexia som fyllde 2år!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback