REBECCA RYDBERG

TISDAG | 2014-02-11, 22:30:13

Goderkväller!!
Igår så stannade jag kvar på jobbet och storhandlade!!
Blev över 1000kr och kändes helt crazybanans att man kan äta för så mycket...
Men sen skickade jag även ett grattiskort till Steve och lite Valentine´s godis och kort till hela familjen i USA ♥
Blev lite emotionell när man satt och skrev kortet, alla minnen och saknaden är så stor!!
Men men.. Idag var jag och Malin iväg på Svenska Spel utbildning på Scandic i Gävle.
Precis som alla Scandickurser så var det i princip " äta, äta , äta ,äta"

Efter kursen var slut så åkte jag till jobbet en snabbis, men blev bara irriterad så åkte direkt.
Sen åkte jag iväg till må bättre och körde ett styrkepass med min PT.
Slutade med att jag blev kritvit i ansiktet och svimmade, men efter en liten predikan om kost så körde jag vidare.
Men nu ska det bli lite ändring på kosten, främst så ska jag börja äta frukost, dricka mer än 2 glas om dagen och äta mellanmål och vitaminer.
Vill kunna träna 100%

Aja mamma var hemma hos mig när jag kom hem, hon lånar tvättmaskinen igen för hennes är ju trasig haha besatt.
Vi myste iallafall på matkällan och sen hade jag möte med BLUgruppen.
Vi kör vårt event på fredag och det ska bli spännande, dom kallar mig lite hetsig och stressig.
Ja lite så är jag faktiskt, känns så himla snart och känner mig inte redooo.
Planeringsfreaket är tillbaka..
Men men nu har jag suttit i ca 2h med den här så nu känner jag mig lite bättre :)
Imorgon blir det en lång dag på jobbet då jag måste stanna kvar och göra budget med dadiii..
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback