REBECCA RYDBERG

LAST WEEK | 2014-02-20, 21:08:50

Goder kväller bloggen!!
Jag såg precis ett mejl som jag fick för över 1 månad sedan men som jag glömt och svarat på.
Handlar om aupair året så jag måste försöka svara på det nu innan jag somnar.
Gått en vecka sedan sist men har väl inte hänt så där super mycket.
På torsdagen var jag ledig så fick besök av mormor och morfar, blev lite myslunch på livingroom ♥
Sen lagade jag mat resten av dagen typ, fick finbesök av mina fina tjejer!!
Vi åt trerätters och drack bubbel och vin, lyxtorsdag :)

Helgen spenderades på jobbet, fredagen var jag i Uppsala med min BLUgrupp.
Vi valde att hålla ett event på Valentine´s day, skönt och få det gjort även om vi hade till April på oss.
Vår lärare kom på besök och vi fick tillbaka våra två senaste uppsatser, MVG på båda , sååå lycklig!!
Har alltså kommit halvvägs in i kursen och fått MVG på alla uppgifter, stolt tjej :)
Efter eventet var slut så gasade David hem fort som satan, tur var väl det för 1h senare låg jag och sov.
Men hann med en god middag med min bror, han hade lagat tacos och köpt choklad till mig.
Dock så somnade jag efter 5 min så kanske inte var roligaste sällskapet!!

Rosor från bästa mormor och morfar!!

Middag med mina fina!!

Kärleksevent
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback