REBECCA RYDBERG

JANUARI | 2014-02-02, 21:17:00

Smått och gott under januari månad!!
Började året med att mamma och pappa var borta i 2 veckor så jag hade apstressigt på jobbet.
+ sköta ett helt hus och en hungrig lillebror ja jag var helt död.
Men men när dom väl var hemma så blev allt perfect :)

Det jag gjort är mest och jobba, och min powerplay andel på jobbet gick in så vann 650kr!!
Sen var jag och Evelina på Brynäs - AIK matchen och det blev mer dricka än titta om man säger så.
Vi satt i guldbaren tillsammans med några grabbar och hade det supernice.
Sen åkte vi till stan och mötte upp våra fina tjejer för middag på Berggrenska.
Efter det tog vi lite drinkar på Brända och avslutade kvällen på Allstar.
En sjukt bra kväll!!
Sen så har jag, Maja och Nomi varit på bio och vi såg Wolf of Wall street, bästa filmen!!

Så mina fina vänner från Australien har kommit hem och fina Karin hade med sig 2 presenter till mig.
Fick finaste armbandet och halsbandet♥

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback