REBECCA RYDBERG

HELGEN | 2014-02-23, 21:36:00

Lördagen spenderades först på jobbet, massa sjuka så lära jobba!!
Sen lite pluggande och sen en sväng hem till mamma och pappa.
Efter det så hann jag bara hem och fixa mig snabbt innan jag åkte och hämtade Joss.
Så hämtade vi kinamat och hade mysmiddag.
Sen kom Maja, Johanna och Evelina så kollade vi på mello :)
Vid 22-23 kom även bästa Nomiiii!!
Så vid tolvtiden åkte vi in till Gävle och gick på Bankhuset.
Aldrig varit där förut men det var faktiskt helt okej, går inte och jämföra med lobby ;)
Kvällen gick snabbt och vi avslutade den med en lång efterfest på hyttgatan( som vanligt)
Jag pallrade mig hem vid 5 tiden imorse och somnade direkt.

Vid 11 ringde Johanna och väckte mig så pallrade mig över till dom.
5 slitna själar låg och tittade på OSfinalen, förlust för SWE och ganska dålig match.
Men vi mumsade i oss lite bakismat och halvsov resten av dagen.
Var länge sen jag skrattade så mycket som idag när vi skulle hämta maten.
Johanna körde Pontus bil och efter 500m dör den, haha sån panik!!
Vi lämnade iallafall bilen och sprang och hämtade maten.
Mot kvällen så åkte jag och Johanna och handlade.
Sedan var vi världens snällaste och lagade tacos till alla :)

Nu har jag bäddat ner mig i sängen med tända ljus och mys.
Och klockan är snart 22 så måste somna, upp tidigt imorgon och har en grym huvudvärk fortfarande..
Men men ny vecka, nya möjligheter , right?
Godnatt ♥

 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback