REBECCA RYDBERG

FRIDAY | 2014-02-23, 21:28:03

Den här veckan har ju gått galet snabbt och därför blev helgen lika!!
Var hos kiropraktorn i fredags, knakade sönder ryggen lite så det kändes bättre och gick lättare och sova.
Fick lite övningar så ska försöka komma igång och träna ordentligt.
Den här veckan blir det träna varje dag som det ser ut just nu, awesome!
I fredags iallafall då så åkte jag och luncha med mami och papi på läkerolen efter 2 raseriutbrott.
När jag är hungrig blir jag otrevlig och jäklar vad jag skällde på allt den stunden.
Så när nerverna var lugnade med mat så jobbade jag på, det var sjukt roligt och bra stämning i spelbutiken.
Vi följde såklart hockeyn!

Efter jobbet så kom la familia och hämtade upp mig så åt vi och drack gott på churchstreet.
Sen fick jag sovsällskap av bästa syster som var hemma♥


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback